+31 511 – 700 216 (ma tm vr van 10:00 tot 12:00)

Veelgestelde vragen

Hieronder vind je een overzicht van veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij, neem dan gerust contact met ons op!

Navigeer direct naar:
Verzenden & betalen
Ruilen en retourneren
Vragen Zeemeermin Staart
Vragen AirTrack
Contact

Verzenden en betalen

Wat zijn de verzendkosten?
Verzending binnen Nederland en naar België is gratis. Neem voor overige landen vooraf even contact met ons op.

Wat is de levertijd?
Bestellingen voor zeemeermin staarten) en Airtracks worden normaal gesproken binnen 2 werkdagen bij je afgeleverd door GLS. Mocht een product niet op voorraad zijn dan wordt duidelijk aangegeven bij het product wanneer er weer nieuwe voorraad binnenkomt en of er nog producten uit die nieuwe voorraad gereserveerd kunnen worden. Verzendingen naar België kan een dag langer duren.

Op welke manier kan ik betalen?
Je kunt bij ons betalen via

  • iDeal
  • Bankoverschrijving
  • Bancontact
  • Sofort
  • Creditcard (Visa, MasterCard, American Express)

We rekenen geen extra betaalkosten.

Kan ik een bestelling bij jullie afhalen?
In verband met de situatie rond corona bieden wij op dit moment geen mogelijkheid om af te halen. Uiteraard heb je wel altijd de mogelijk om binnen 30 dagen na ontvangst te retourneren.

 

Ruilen en retourneren

 

Hoeveel garantie geven jullie?
Wij leveren hoge kwaliteit zeemeermin staarten en Airtracks tegen een betaalbare prijs. De prijzen spreken voor zich en de kwaliteit vind je terug in onze garantie. Onze zeemeermin staarten worden geleverd met 12 maanden garantie. Onze Airtrack collectie komt met 5 jaar garantie. Uitgesloten van deze garantie zijn slijtage en fysieke beschadiging. Neem bij twijfel altijd even contact met ons op.

Kan ik mijn product ruilen?

Binnen 30 dagen na ontvangst mag je een product altijd ruilen. Voor zeemeermin staarten geldt echter dat dit alleen kan wanneer je er nog niet mee gezwommen hebt. Voor AirTracks geldt dat deze nog in nieuwstaat moet zijn. Neem van tevoren even contact met ons op om een omruiling te overleggen.

Ik wil mijn bestelling terugsturen en mijn geld terugvragen, hoe doe ik dat?
Je hebt altijd het recht om binnen 14 dagen na ontvangst je bestelling terug te sturen en je geld terug te krijgen. Voor zeemeermin staarten geldt echter dat dit alleen kan wanneer je er nog niet mee gezwommen hebt. Voor AirTracks geldt dat deze nog in nieuwstaat moet zijn. Neem voor het retourneren altijd even contact met ons op voor een retournummer

.
Mijn product heb ik beschadigd ontvangen, wat moet ik doen?
Zowel in de fabriek als bij ons in het magazijn controleren we de producten op beschadigingen. Mochten we iets over het hoofd zien, dan lossen we dit natuurlijk direct met je op. Controleer direct na ontvangst van je bestelling of er geen beschadigingen zijn. Mocht dit wel het geval zijn, geef dit dat binnen 3 dagen na ontvangst aan ons door.

Ik wil nog een aanpassing doen aan mijn bestelling, kan dat nog?
Heb je nog geen bevestiging ontvangen dat wij je bestelling verzonden hebben, dan kun je altijd een aanpassing doen aan je bestelling.

 

 

Overige vragen over de AirTrack

Wat is het verschil tussen de oude collectie Airtracks en het nieuwe model?
Voor de nieuwe collectie hebben we gekeken hoe we onze Airtracks op alle gebieden nog beter kunnen maken. De zijkant hebben we daarom gemaakt van dikker pvc om de levensduur te verlengen. De vering is verbeterd door gebruik te maken van nog beter “double wall fabric”, de kern van de Airtrack.

En er is gekeken hoe we de Airtrack nog mooier kunnen maken. Hiervoor zijn we overgestapt naar een nieuwe productiemethode die ook wordt gebruikt door topmerken in de SUP industrie. Deze methode zorgt voor een betere afwerking. Een bijkomend voordeel is dat de verbinding van de verschillende onderdelen nog veel sterker is geworden waardoor we nu 5 jaar garantie kunnen geven.

Uiteindelijk is gekeken naar een manier om al deze verbeteringen door te voeren en toch de prijs toegankelijker te maken zodat meer kids en volwassenen kunnen genieten van de vele voordelen van een Airtrack. De oplossing hiervoor is gevonden is een samenwerking met 3 andere serieuze aanbieders van Airtracks die actief zijn in andere landen. Door deze samenwerking kunnen we de kostprijs van de Airtracks flink verlagen wat weer een positief effect heeft op de prijzen.

Er zijn veel aanbieders voor AirTracks, hoe kies ik de juiste?
Controleer altijd het bedrijf waar je wilt kopen. Er zijn een aantal bedrijven actief in Nederland die al jaren bestaan en waar je dus veilig kunt bestellen. Toch zijn er ook enkele aanbieders die niet duidelijk zijn over b.v. de levertijd of die het rechtstreeks laten versturen vanaf Chinese verkoopplatforms waardoor je bij ontvangst nog btw en invoerrechten moet betalen en geen aanspraak kunt maken op garantie.

Controleer daarom altijd vooraf hoe lang de website al bestaat (www.sidn.nl) en of ze echte reviews hebben op b.v. Google, Facebook of Trustpilot. Reviews op een eigen site zeggen weinig, die kan iedereen erop zetten.

Hoe zit het met de levertijd op de AirTracks?
Bekijk de beschrijving van de desbetreffende AirTrack. Hierin staat duidelijk of de AirTrack op voorraad is. Wanneer dit niet zo is staat erbij wat de eerstvolgende datum is waarop er nieuwe voorraad komt en of er van die voorraad nog AirTracks beschikbaar zijn. Je hebt dan de keuze om nu je bestelling te plaatsen waarmee je reservering gegarandeerd is of te wachten tot de genoemde datum en op dat moment te bestellen.

Waarom zijn jullie AirTracks goedkoper dan veel andere aanbieders?
Deze vraag krijgen we erg vaak. Graag draaien we de vraag om,  “waarom zijn zij zo duur?” 😉

De productie van AirTracks wordt steeds betaalbaarder. Toch houden veel leveranciers nog vast aan het oude prijsniveau. Een aantal werkt nog met een ouder en duurder productieproces waardoor ze de prijzen wel hoog moeten houden. Daarnaast zijn er ook aanbieders die wel goedkoper kunnen leveren maar kiezen voor een hogere winst omdat veel mensen nog bereid zijn hun hoge prijzen te betalen.

Net als we al een aantal jaren doen met de zeemeermin staarten kiezen we er voor om hoge kwaliteit AirTracks te leveren voor een betaalbare prijs.

Zijn jullie AirTracks waterdicht?
Jazeker! Je kunt de AirTrack dus zonder problemen op het water gebruiken.

Zit er een verschil tussen de voor- en achterkant van de AirTrack?
Ja. Alle Airtracks zijn aan 1 kant voorzien van klittenband. Hierdoor kun je b.v. een extra AirTrack vastmaken. De andere kant is voorzien van een lijn over het midden.

 

 

 

Overige vragen over de zeemeermin staart

Wanneer kan mijn kind zwemmen met een zeemeerminstaart?
Wij raden aan om kinderen pas te laten zwemmen met een Zeemeerminnenstaart wanneer ze in het bezit zijn van diploma A en B. Daarnaast moet er altijd toezicht zijn van een volwassene.

Hoe kan ik mijn zeemeerminstaart onderhouden?
De beste manier om je zeemeermin staart goed te onderhouden is door deze na het zwemmen af te spoelen met koud water en goed te laten drogen voordat je de staart weer opbergt. Op een koude stand in de wasmachine kan, maar gaat te koste van de levensduur.

Hoe trek ik de staart aan?
De makkelijkste manier om de staart aan te trekken is wanneer deze droog is en je voeten nat. Je rolt de staart helemaal op tot je de zwarte fin ziet. Je gaat zitten op de rand van het zwembad en vervolgens plaats je je voeten in de monovin en rol je de staart zover mogelijk omhoog over je benen. Het laatste stukje kun je doen terwijl je ondertussen in het bad springt.

Ik wil graag een aantal staarten bestellen voor mijn zwemschool, wat zijn de mogelijkheden?
Neem hiervoor even contact met ons op.

Voor welke schoenmaat zijn de monovinnen?
De staarten in maat 6 t/m 12 worden geleverd met een monovin die geschikt is voor maat 31 t/m 38. Vanaf maat XS worden de staarten geleverd met een monovin die geschikt is voor maat 35 en groter.

Hoe kies ik de juiste maat?
Gebruik onze handige maattabel om te bepalen welke maat Zeemeermin staart voor jou het beste is. Twijfel je over de maat dan mag je altijd even contact met ons opnemen! Meer informatie vind je op de pagina “Zeemeermin staart welke maat“.

Kan ik ook een losse zeemeermin staart bestellen?
Heb je al een monovin van de Mermaid Sisters en wil je graag een extra, grotere of nieuw model zeemeerminstaart dan kan dat. Neem in dat geval even contact met ons op voor de mogelijkheden.

Kan ik ook een losse monovin bestellen?
Ja zeker, je vindt ze op deze pagina.

 

 

Selecteer een Afleverpunt

Mermaid Sisters
Right Menu Icon